1 jan. 2010

Söker

(text:P.Dimander musik:P.Dimander, A Wågberg)

Vaknar en morgon har gjort nått jag ångrar
tänker på dej och jag slår en signal
ringer det nummer jag slagit så ofta
sitter här vid luren och väntar

snälla förlåt mej låtsas att glömma
alla dom gånger vi tagit farväl
minns nu dom gånger vi älskat med varandra
hjälp mej att få ro i min själ

söker, men jag kan inte nå dej, försök nu att förstå mej
jag söker efter någon ja någon som förstår.......

minns min lära kyssar så kära
hjärtat det lyser som gjort av neon
kom mej nära jag ser dej försvinna
in i mörkret jag tog dej ifrån

så jag:

vaknar
och jag ringer
och jag saknar
du försvinner......

söker, men jag kan inte nå dej, försök nu att förstå mej
jag söker efter någon ja någon som förstår.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar