1 maj 2010

Nattens änglar

(text:P.Dimander musik:P.Dimander, A Wågberg)

såg henne gå där, hon var så svår......
ingenting jag väntat på, men ändå......

såg henne ligga där, jag bredvid......
snälla låt mej vakna, vill ha mer.......

nattens änglar kom och gav mej mer
nattens änglar kom och gav mej fler

visste var jag borde va, nån annanstans........
vad gör man när ens själ är svag, glöm den inatt......

drömde att jag stod där, knackade på.......
någon kom och öppna, vaknade då......

nattens änglar kom och gav mej mer
nattens änglar kom och gav mej fler

Tiden som går är ett sätt att förlåta de sjukt djupa sår som du skar i mej
Tiden som går är ett sätt för dom tårar som aldrig fick se nått ljus
Jag såg henne står där i dörren och vinka precis som hon gjort förut
Jag tänkte "den här gången blir den sista" och vinkade farväl till slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar