1 maj 2010

Miljonär

(text:P.Dimander musik:P.Dimander, A Wågberg)

Kommer hem på trötta ben det är ingen som hör mej det är ingen som ser
Vad gör väl det...
Vem bryr sig om det?

Ligger ensamen i natten, du försvann, din säng är tom
Vad gör väl det.....
Vem bryr sig om det?
Jo, det gör jag!

Jag kan inte förklara hur det känns att se dig här hemma hos mej
fast jag förlorade allt så känner jag mej ändå som en miljonär
jag kan inte förklara hur det känns......

Fick ett brev adresserat till mej, jag tordes knappt öppna det var ifrån dig
får jag komma tillbaka?
får jag komma till dig?
Jag har ångrat mej!

Jag kan inte förklara hur det känns att se dig här hemma hos mej
fast jag förlorade allt så känner jag mej ändå som en miljonär,
Vad gör väl det.....
Vem bryr sig om det?
Jo, det gör jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar